سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما برادرش را در راه خدا دوست داشت، او را [از این دوستی [باخبر کند، که این کار، الفت راپایدارتر می سازد و دوستی را استوارتر می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» پند..

ستاره شناس


ستاره
شناسی عادت داشت هر شب برای مشاهده ستارگان بیرون برود. یک شب در حالیکه
در حومه شهر این سو و آن سو می رفت و به آسمان خیره شده بود ،در چاه عمیقی
افتاد. فریاد کنان کمک طلبید ،همسایه ای به طرف چاه دوید ووقتی فهمید چه
اتفاقی افتاده است،گفت:((ای مرد بیچاره ،زمانی که در شگفتیهای آسمان
کنجکاوی می کرد ، از اشیا عادی زیر پایت غافل شدی.)) 


 




نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ( جمعه 87/7/26 :: ساعت 4:20 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

عاشقانه
lمجنون لیلی...
پند..
بخوانید...
جالب..
جالب..
خدایا به من بیاموز...
یادم باشد...
بیدارم ومی بینمت...
گنجشک وخدا..
دلی شکسته...
منزل خدا
وداع با رمضان(صحیفه سجادیه)
منزهی تو...
بی تو
[همه عناوین(19)]

>> بازدید امروز: 5
>> بازدید دیروز: 4
>> مجموع بازدیدها: 64622
» درباره من



» پیوندهای روزانه

هستم وهستیم [76]
[آرشیو(1)]

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
محرما نه
تا ریشه هست، جوانه باید زد...

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» طراح قالب