سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند آن را . . . دوایی قرار داد که پس از آن، دردی نیست و نوری که با آن ظلمتی نیست . [امام علی علیه السلام ـ در توصیف قرآن ـ]
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» منزهی تو...

منزهی تو...
ب

ه چه جرات بر تودلیری کردم وبه کدام فریب خود رابه مهلکه افکندم

مولای من رحمت اور بر زمین خوردنم با صفحه صورتم ولغزیدن پایم وببخش به حکم خود بر نادانی ام وبه احسانت بر بدکرداری ام

زیرا منم که به گناه خود مقر وبه خطای خود معترفم واین دست وسر من است که برای قصاص از نفس انرا بزاری تسلیم نموده ام

فرازهایی از صحیفه سجادیه


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ( دوشنبه 87/7/8 :: ساعت 9:11 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

عاشقانه
lمجنون لیلی...
پند..
بخوانید...
جالب..
جالب..
خدایا به من بیاموز...
یادم باشد...
بیدارم ومی بینمت...
گنجشک وخدا..
دلی شکسته...
منزل خدا
وداع با رمضان(صحیفه سجادیه)
منزهی تو...
بی تو
[همه عناوین(19)]

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 64615
» درباره من



» پیوندهای روزانه

هستم وهستیم [76]
[آرشیو(1)]

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
محرما نه
تا ریشه هست، جوانه باید زد...

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» طراح قالب